Klipper ihop ett videoinlägg!

Hej, jag sitter här och försöker klippa ihop ett videoinlägg lite snyggt sådär. Sjukt dåligt synk på den och så... lite besviken faktiskt.
Synk är ju när videon och ljudet kommer samtidigt. Känns lite fult om det inte gör det.
Men ni får stå ut med det om det inte är så bra synk. Hoppas det blir det på nästa videos..
Men denna får det vara lite seg.
Ska faktiskt göra det bättre nästa gång.
Justdet, där jag säger att jag ska klippa bort att vi håller ner mobilen, det klippte jag inte bort för då skulle det bli helt segt.
Och vi höll ner för det ser helt konstigt ut om man sitter i ett fönster på skolan och filmar en annan som snackar helt konstigt. Och det är samma sak på morgonen. Jag tyckte det såg helt cp ut att filma sig själv framför fröknar. Bara håller mobilen mot mig och så snackar man med sig själv typ.. eller man filmar men det fattar inte dom..
Och nej, det är inte flingor och mjölk till mat i skolan, men om man inte gillar maten får man ta flingor. Och ingen älskar väl skolmaten så jag äter typ flingor varje dag.
Men filmen kommer snart. Får se om den blir under typ 5 minuter så jag kan lägga upp den på videofyme annars får jag ladda upp den på youtube. Men jag ska nog lägga upp den på youtube.
Men den kommer snart upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0