Let's throw away the hate and rock tonight.

Idag har jag haft lite roligt. Jag har typ kommit in i en "deprisson" som mamma sa.
Jag har gråtit i två och en halv dag nu ungefär.
Gått runt med ett vått papper och varit svart runt ögonen tills jag tvättat bort allt. Ibland har jag bara kollat rakt ut.
Egentligen började jag gråta av en helt idiotisk anledning. Men ingen fattar riktigt varför. Bara jag. Hur mycket jag än försökt förklara har ingen fattat hur jag upplever det. Imon ska jag vara glad så länge det går. Men när gråten kommer ska den få komma utan att jag pressar emot. Jag ska gråta tills det tar stopp.
Aja, detta var det sista inlägget idag. Snart ska jag hoppa i sängen (om ett par timmar) är riktigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0