Mas första inlägg.

Hej, detta är ju mitt första inlägg på denna bloggen.
Känns rätt konstigt att ha en blogg tillsammans med någon. Har ju bara haft blogg själv innan ju.
Men detta kommer bli väldigt kul med.
Igår blev det ju inget riktigt inlägg från mig. Mer från Tilda.
Men nu kommer det ju ett.
Idag var jag ju i skolan och det var ju sådär. Sen skulle jag gå hem från skolan.
Jag tog följe med en kompis en bit. Men eftersom jag bor utanför samhället där skolan ligger måste jag gå en bit. Min kompis bor i slutet av samhället så jag har ju någon att gå med en bit. Men sen blir det att gå själv rästen av vägen. Det tar en stund och idag var det jätte varmt.
Idag fyller min farbror år så jag ska dit och gratta honom. Kommer bli riktigt mysigt. Vet inte riktigt vilka som kommer.

En bild som jag gillar från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0