Min saknad är stor!

Nu har nog min lilla Tilda åkt iväg... sorligt nog.
Men vi får hoppas hon har en underbar tid nu.
Idag har inget intressant hänt, Så jag tänkte berätta vad som händer ikväll.
Jag kanske ska på Tonår i kyrkan mamma och pappa är medlemmar i. Fast då ska vi till min kompis och göra nåt. Fast har inte bestämmt om jag ska gå eller inte. Blir nog troligen inte. Isåfall ska jag sitta hemma med familjen och njuta av chips.... fast det blir nog mycket mer än så.
?
En bild från igår. Då jag var ny klippt.
Ser helt ärligt inte ut som jag. Ser ut som nån helt annan!
Men än så länge har jag bara fått höra posetiva kommentarer.
Men nu ska jag redigera några bilder på mig eller min älskade Tilda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0