Plugg dag med Tilda

Hej, Är hos Tilda.
Kom nyss och innan dess kom jag hem från skolan.
Idag i skolan hade vi elevensval, jag trodde jag hade bild, men så var det visst inte.
Men iallafall vi slutade 5 i halv 3 men egentligen skulle vi sluta vid 5 över 3.
Så jag fick sitta och vänta en halvtimme på att mamma skulle bli klar med hennes lektioner. Hon är lärare.
Annars har dagen varit som dom andra, regnig och grå. Egentligen skulle jag och Tilda ha fotodag idag... Om det var sol och fint väder. Vilket det inte är. Men det kanske blir finare ikväll. I så fall blir det foto och en ny design.
Imorgon ska jag till frisören sen kanske till Tilda sen hem och så.
Sen blir det fredag och sovmorgon, kommer vakna tidigt och blogga sen dra till skolan.
Den dagen ska också Tilda sorligt nog dra till stockholm så då kanske jag och min andra kompis sova över och ha en nagellack och Harry Potter kväll, två saker vi är helt kära i.
Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Men så ser slutet av veckan ut.
Just nu: Matilda sitter på golvet och förbereder inför vårt plugg för musiken medans jag skriver här och äter chokladbollsdeg... mums.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0