Tilda <3

Hej, idag och igårkväll har det inte blivit nån bloggning pågrund av att igår:
Jag orkade inte, idag: jag och mamma var i vmo sen åt vi och lite sånt.
Iallafall, jag och mamma köpte lite kläder, en varm blå stickad tröja från JC och ett par blå jeans från samma ställe.
Sen köpte mamma lite grejor med.
I min saknad av Tilda igår slängde jag ihop en bild lite amatörigt. Men min saknad är stor till dig min fina sak.

Imon ska jag sova superduper länge och sen gå upp och göra oboy och gå ut en sväng och göra ett videoinlägg eller nåt.. annars kan jag ju göra det senare. Jag ska iallafall göra det nångång domma dagarna. Annars blir det ett i skolan av både mig och Tilda. Hmm... mycket att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0