Tråkigt.

Hej, jag har så himla tråkigt just nu. Sitter och snackar med några kompisar på skype, dom spelar lol och cod.
Men jag däremot, jag sitter här och gör ingeting. Så då blir det ju perfekt att blogga.
Imorgon ska jag och tilda vara. Som ni kanske redan vet. Hon har ju skrivit det. Sen är uv, vi får se om vi går.
På fredag vet jag inte vad jag ska göra men jag och Tilda kanske ska sova över. Men jag vet inte riktigt om det blir så.
Men på Lördag/Söndag ska jag typ till Leos, skulle typ dit med kyrkan -.-
Men ah,


Kommentarer
Postat av: vira

sv: Haha ah, byter bara underkläder några gånger om året x) Fräsh osv!

Ne men kul att experimentera med sitt hår ju:D tacktack <3

2011-08-31 @ 21:19:09
URL: http://kandylandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0