Bra uppdate.

Hej, väldigt bra uppdatering på denna bloggen. Tilda bloggar mest på den andra bloggen. Och öhm jag... ahh,,,
Nu känner jag saknaden efter min underbara kompis... Klara....hon bor en bit ifrån mig och vi träffas inte jätte ofta direkt... Men jag och hon försöker hitta på lite saker nu. I sommras när vi hade kräftfiske var hon där.. Sen orkade dom inte hämta henne så hon sov över hos mig.. sen stannade hon dan efter det... Sen en till natt...  Hela den helgen spenderade jag med henne... min söta lilla Klara..
Sen känner jag att jag längtar ENORMT till höstlovet.. jag och min farbror hade planerat att bila ner till ITALIA men vi ändrade oss eftersom det tar några dar att åka dit... sen hem. Skulle inte kunna va där så länge som jag vill.. Synd. Men jag och min mamma kom på en annan idé som jag gillar starkt den med. Buuuuuuuuut, det kommer vara en hemlis tills det händer... om det nu händer.
Oj, känner att jag är vääääääääldigt rolig nu (ironisk) så jag tänkte sluta att uttråka er.. Godnatt.

Fick hem skolfotona idag... bild på dom kommer :)
Det står APA skrivet i min panna :O

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jag tror inte direkt att man kan sätta min stil i en kategori. Jag gillar att ha bekväma kläder till vardags och sen köra med klänning och klackar när jag ska ut men har inte direkt något namn på min stil haha :D

2011-10-01 @ 13:14:03
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: va gullig du är tack :D

2011-10-01 @ 13:24:01
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0