Hajk

Hej, nu har både jag och Tilda vatt på hajk inatt. Hajk är att vi åker ut mitt i skogen och sover i ett vindskydd. VI brukar tända en brasa och ha det väldigt mysigt.
Men nu har jag kommit hem och har duchat och klätt på mig lite frächare kläder, ska nog snart äta eller något liknande.
Inatt dygnade jag och Tilda men trött var jag, så när klockan var 07.00 somnade jag till 07.30. Och Tilda ungefär domnade bort.
Sen vaknade alla och det blev fullt kör igen. Inatt kan jag säga att det var iskallt och brasan var bara ett måste. Annars skulle jag messa efter nån som skulle komma och hämta mig.
Idag blir det vila sen imorgon kommer jag antagligen köra lite cross med en kompis... Men innan dess blir det nog bloggning.

A fast campic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0