Mitt inspirerade hår.

Hej, nu har jag typ kommit på hur jag vill ha mitt hår för nu... innan jag flyttar hemmifrån.
Jag vill ha sne lugg, min naturliga hårfärg om inte ljusare/mörkare vet inte vilket av det. Sen vill jag ha svart underhår.
Öhm, om ni inte fattar kan ni få se en bild.
Fast Avrile har inte sne lugg.. men aa annars...
Men iallafall. Idag är det först brass för min del sen Zumba för både min och Tildas del.
Så vi ska jobba lite senare ikväll. Svettas och ha övernaturligt kul.
Sen ikväll ska jag kanske typ plugga. Skriva några frågor till någon advokat. Har själv drömt om att bli en ett tag nu.
Han ska komma till skolan på Måndag och snacka med vår klass... (dudududuuuu)
Nej vi har iunte gjort nåt..... tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0