Mys, mys, mys

Tjä, ehm... Just nu sitter jag och försöker mysa till det med mörker och lite tända ljus.
Imorgon ska jag duscha, städa nere i duschen och bastun. Eftersom nästa helg ska vi festa lite... Fyller ju faktiskt år på fredag. Ska bli jätte mysigt att få ha alla mina tjejer hos mig, vi ska ha en allmänt mysig spa-kväll sen drar vi till byn för att bara gå runt och ha allmänt roligt, sen ska vi bara dra hem till mig igen för att mysa ner oss iundervåra filtar och kolla på en massa film. Längtar, sen på lördagen så ska min släkt komma för att käka lite.. ska bara mysa hela helgen.!
Ville bara slänga in min mustiga skolfoto bild. ^^

Kommentarer
Postat av: adisa

sån tv har jag , hahahah :P

2011-09-25 @ 12:51:44
URL: http://adisacano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0