Naglar...

Hej, jag lovade i förra inlägget att jag skulle lägga in bilder på mina fiiiina naglar. SÅ här är dom.

Rosa-SIlver var dom jag hade i helgen. Lila och blå är dom jag gjort idag.
Så fina är dom. (preatty ironisk) BUUUUUUUUT. i helgen var jag i halmstad därav så dålig bloggning. Hade nämligen verken internet eller dator.Så det blev lite svårt. Vad gjorde vi i halmstad? Jo min familj hälsade på i våra kompisars stuga. Riktigt trevligt.
Men det sas att det åskade i strora delar av landet, vilket det gjorde i Halmstad oxå... så vi bestämmde oss för att sätta oss i en bil och åka en runda i Halmstad. Det finns stora mäktiga hus som dom har som sommarstugor. Vi såg en herrgård tillochmed... den var en sommarstuga. Helt idiotiskt. Om ni vill veta mer får du fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0