Stefan LivLös

Hej. Idag kommer Ma, vi ska plugga fram lite i matten. Så kan vi ta det lungt på lektionerna... ^^
'
Vill faktiskt bara skriva lite o det där med Stefan Liv.
Visst, det är tragiskt att han dog igår.... Men man behöver inte göra en sån stor affär av det.
Han är väl ändå som vilken person som helst?
Man borde få skämta om döden... t.ex. Stefan Livlös...
asså, jag tycker det ju är synd om hans närståeende. Men folk dör varje dag.
Ska vi alla uppdartera våra facebook-statusar över varrenda person som dör?
Jag tycker det är lite överrkurs, alla kommer dö någon gång.
Han är en legend för många, men han skulle ju dö någon dag. ALLA kommer dö någon dag.
Han är lika mycket värd som du, din mamma eller din vän.
'
Många sörjde att Michael Jackson dog, några tog t.o.m självmord för detta.. men man visste att även han skulle dö..
Förstår ni hur jag ser på det hela?


Kommentarer
Postat av: julia

asså matilda jag håller med dig lite av de men att skojja om ens död de är så omoget jag tycker inte att man ska t.ex. skojja om stefan död eller stefan livlös det är helt fel, tänk på dom som verkligen sörger honom o få höra detta, dom bli ju ännu mer ledsna!

jag bruka hålla med dig men denna gången tycker jag att du tycker helt fel för han är död o man sörger o om man inte gilla honom eller bryr sig om honom så behöver man inte säga något..tänk på andras känslor för någon gångs skull!!

2011-09-08 @ 16:51:58
URL: http://juliaochselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0