Suuuk.

Hej, dålig uppdatering.
Jag har nämligen varit i Halmstad hela helgen. okm hem igår kväll.
Idag är jag sjuk... eller jag mår illa så bestämmde mig för att stanna hemma. Kändes rätt skönt även ifall jag hatar måilla.
Jag sa till mamma att jag bara mådde illa men jag slapp skolan endå.
Japp... öhm.. senare ska ni få bilder på mina fiiiiiiina naglar... som ah, ser ut som dom gör.
Jag målade dom lite snabbt på monnen. Sen ska ni oxå få se målnignen av helgen. Känner mig lite smått "dumihuvet" som har dagens naglar på ena handen och helgens naglar på andra.... xD
Men nu ska ni få en snabb "crazy" morgon pic.


På den sista höll jag på att skratta ihjäl mig... om ni undra...
Buuuut....NU ska jag ladda ner lite filmer jag kan se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0