That's all i'm asking for

Hej, idag var det orgenteringsdag i skolan och hur det gick dä för mig och Tilda har jag ingen lust att skriva.
Men idag är det inget och därför kommer jag sitta hemma och tråka. Men det är endå rätt skönt för mitt rum känns rätt trevligt.
Buuut, igårkväll låg jag i sängen och lyssnade på musik och tänkte: Vad ska jag skriva för text imon? Jag kände liksom för att skriva nåt speciellt. Nåt som jag hoppades skulle nå fram till en person. Jag kom på vad jag skulle kunna skriva.  Men sen idag när jag spran i skogen och tänkte på nåt annat än himla vattnet som var exakt överallt. Då kom jag på att, nej om jag skriver det kommer det inte bli kul för någon annan än en enda person. Så där var jag ännu en gång när jag fösöker komma på nåt. Har hamnat i den positionen alltförmånga gånger.


Öhm.. aa, jag är typ helt upptagen 4 helger framåt. Jätte kul! Men rätt tröttsamt. Men jag måste också bestämma en helg jag ska vara med en annan kompis... Typ den 7 or something.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0