Lokadasablaaaa

Hej, jag har INGET att skriva... känns rätt meningslöst. Men, imon är det skolan igen får ju göra det bästa av det.
Buut, idag åt jag och min familia på resturang men utanför var det en stoooooooor lekplats som alla sprang mot och hoppade upp på.
Maten smakade väldigt gott så jag hade tatt mycket så jag var grymt aktiv för att jämna ut det lite smått.
Jag sitter här och tänkte på hur mycket jag är beroende av mina kompisar. Dom är ju i stort sätt mitt liv. Sen kom jag på, när vi gått ut nian kommer jag flytta hemifrån och då kommer min klass splitras... och det är ungefär för evigt då. Är det det jag vill? Nej, jag vill ha kontakt med dom, jag vill ju ha dom i mitt liv. Mina kompisar jag har nu kommer inte betyda nått i framtiden... eller inte mer än min barndoms räddning.
Och jag vill så gärna att dom ska betyda: Mina bästisar då med... men mitt liv kommer förändras så mycket i redan gymnasiet. Nytt liv i stort sätt. Det enda som kommer va samma sak det är jag och min familj.



Ser lite oskyldig ut.... min nalle slog mig sen :(
Lite snabba bilder på mig och min söta nalle. Nu ska jag inte störa er mer

Kommentarer
Postat av: TildurHildur

åh vad söt du är älsk. <3

2011-09-27 @ 20:44:50
URL: http://tildursliv.blogg.se/
Postat av: Sofia - Vinn biljetter till Britney Spears!

Har 2 nya tävlingar på bloggen, hoppas du vill vara med :D

Kram!

2011-09-27 @ 22:46:26
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0