uv..

Hej, kom just hem från Uv. När jag och Tilda gick hem regnade det. Så mamma kom och hämtade mig för jag är förkyld.
Men nu sitter jag i mitt torra rum och bloggar till er. På Uv var det rätt kul, vi  skrattade rätt mycket.
Imorgon är det sovmorgon med jag och tilda ska till skolan vid 08.10 för att vi kan.
Men på lördag ska vi till Bursseryd.. jag tilda och julle och selma. Vi ska träffa några vi mötte på uvlägret i sommras.
Jag har inte vart där eller träffat dom sen uv lägret vilket dom andra har.
Men aa.. jag har inget speciellt att skriva för tillfället så nu ska jag lägga mig på golvet och spela död.

Kommentarer
Postat av: sannakaulitz

matilda !! jag har en ny design :D:D

kika in och lämna en kommentar om vad du tycker :)

2011-09-09 @ 23:52:16
URL: http://sannakaulitz.webblogg.se/
Postat av: sannakaulitz

sv- ja :o det är grymt hett !! <3

2011-09-10 @ 15:11:21
URL: http://sannakaulitz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0